שירותי ענן המידע אשר מנצלים עסקים רבים מאפשרים ייעול מהיר וקל של זמן העבודה של העובדים, תוך העלאה מתמדת של התפוקה מכל עובד. שירות הענן יוצר תהליך הדומה לחיבור פיזי בין מחשבים שונים בעסק, רק שהחיבור הינו וירטואלי ולא פיזי. החיבור מאפשר העברה מהירה מאוד של קבצים בין מחשבים החברה, אחסון בנפח כמעט בלתי מוגבל בענן המידע (כאשר לכל מחשב בחברה גישה כמעט חופשית למידע המאוחסן), אבטחה מוחלטת למידע החשאי הנשמר במחשבי העסק על ידי שמירה על רשת נפרדת, ועוד. אחד מהשימושים החדשים ביותר לענן, נקרא שירות ה cloud call center.
למידע נוסף על cloud call center לחץ כאן.
מהו הcloud call center ומהם יתרונותיו לעומת מרכזיות רגילות לעסקים
שירות cloud call center הינו כאמור המילה האחרונה בתחום השירותים מבוססי ענן המוצעים לעסקים. במסגרת השירות, חברות עסקיות מקבלות את כל היתרונות של מרכזיה אישית לעסק, כשהשירות עצמו מבוסס אך ורק על שירותי הענן הרגילים. כך תוכלו לנהל שלוחות טלפון בין משרדי העסק, לנהל רשת פנימית ענפה וחיבורי איי פיי אישיים למחשבי החברה, וליהנות מכל היתרונות של מרכזיה. יתרונות השירות לעומת מרכזיות רגילות לעסקים כוללים:
- מהירות: בעוד התקנת מרכזיה חדשה לעסק לוקחת זמן, שירות הcloud call center הינו מבוסס על תשתית אינטרנטית הקיימת כבר ברוב החברות העסקיות, ולכן הפעלתו הינה מהירה ונוחה.
- מחיר: מחיר שירותי הcloud call center הינו זול בהרבה לעומת המרכזיה הפיזית המתחרה .
יש לשכור שירותי cloud call center רק מחברה המתמחה בתחום
שירותי ה cloud call center הינם שירותי מתקדמים, המצריכים מומחיות גבוהה. הקפידו לשכור שירותי אלה אך ורק מחברות אשר אתם סומכים עליהם במאת האחוזים.